Bakisinlägg

För tillfället befinner jag mig i det tilstånd som man i folkmun skulle kalla, baksmälla. Dock inte så farlig som jag väntat mig, men en bakisdag är alltid en bakisdag. Det var nämerligen utgågn med hassarna från lagret igår. Det kan ju bara sluta på ett sätt. Nu i efterhand får jag ändå säga att jag e förvånad över att ingen vart utkastad. 

Haha upptaäckte precis att jag skickade typ 10 blanka sms till mig själv igår. Tur att jag fixade det förrut att sms går till mig själv, för annars hade det blivit jobbigt om nån annan fått dem... igen...

Annars var jag riktigt sugen på ett fylleinlägg när jag kom hem inatt/morse, men vart så otroligt trött. Har för mig att jag inte ens kunde hålla ögonlocken öppna när jag skulle klä av mig o lägga mig. Självklart slockna man direkt.

En bidragande orsak till tröttheten var också att systeryster Tessi fyllde 25 år i fredags och hade fest under lördagen med släkt och vänner. Även om man inte gör något som helst ansträngande bortsätt från att äta för mycket, så blir man fett seg av att bara sitta och käka och pimpla lite öl och vin.

Paus nu för fyllekäk i form av chips och ribsrester.

Efter födelsedagsfesten var det dags att dra till db och förkröka med gänget. Det blev ölspel på ölspel som man ändå inte fick dricka allt för mycket på för att nån annan alltid var fullare och fick dricka mer och mer hela tiden. Sen var det raka vägen mot stan och Hirschen... igen...

Sen när blev förresten Hirschen ett 20-års ställe? Har alltid sett det som artonhak men på nåt sett har dem ändrat det ill 20 i dörren trots att typ hälften inne är mindre än tjugo. Fan vad man gillar vakter!

Jävligt kul sen att jag träffa på Ello och Annie och deras lilla gäng. Fatta överraskningen när man ska gå fram till baren och tittar upp på tjejer, man först inte känner igen, stå och stirra på en. Sin börjar kugghjulen rulla och hamstarna springa i huvudet på en.

Jävligt skön kväll vart det, speciellt i jämförelse med dem senaste upplevelserna ute på krogen.

Chillerill, snaps o sill!

Kommentarer
Postat av: Fia

Det här med två bloggare i en blev inte 1+1 utan kanske 1-1=...0?



Nu ska jag läsa den här bloggen istället: http://rexgisslen.blogspot.com/



=P

2008-09-11 @ 21:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0