Vad ska det stå här?

Matematiken är fan inte vad deb eb gång var. Tydligen är det så att 1+1 blir 0 och inte 2. Men sen måste man liksom ta hänsyn till andra faktorer. Typ som gravitationen, slöheten, Sidechild och japansk tv.

Har inte gått helt felfritt med installationen av datorn, eftersom bildöverförningen från mobilen tydligen inte kommer överens med datorn och att det inte har  varit en helt intressant vecka som lockat till blomstrande bloggning, blir det liksom så här ibland. För tillfället är det faktiskt lilla_syster min  som är den sämre bloggaren eftersom jag nu ändå slängde in senaste inlägget och nu det här. Det gäller att ligga på med det. Annars har jag tagit en tripp lite bakåt i tiden nu under kvällen. Har helt glömt bort det helt underbara bandet Sidechild som jag senaste såg som förband till Magic Numbers på Berns. Eftersom dem ännu inte släppt så mycket matrial och tankningsprogrammen inte är på plats än, blir det Myspace man för söka sig till för att höra soulkrullet.

Sen vart jag också påmind om Larsas gamla stalker, som nu tydligen har kvar sin deppiga blogg. Dock handlar den inte enbart längre om honom. Larsa vart av med sin lägenhet i Sumpan och flyttade ner till sin tjej med sillysar nere i söder. Som han typ träffat 3 gånger. En del bortsupna hjärnceller men fortfarande jävligt skön snubbe. Får se om det blir nåt jobb på TM nu i jul eller om det kanske blir kemi istället. Idealet är halvfart på båda så det inte blir så mycket jobb som förra. Även om man säger att det var lugnt förra året. Bullshit from my point of view!

Har varit grymt soft helg nu där man inte gjort allt för många knop. Vart lite krasslig sen förra helgen och har sett det här som en uppvilning inför det som komma skall. Är inte helt säker på om det är så mycket kommande helgerna, men känns så. Hur som helst är det Coldplay nästa helg och jag måste tanka hem lite matrial.

Såg också nya hål i väggen nu under kvällen och det är fan precis det man väntat på. Japansk förudmjuknings-tv borde ha kommit hit för längesen och jag undrar om vi inte hade ett program som hette Banzai om jag inte minns fel. Tydligen slog det inte tillräckligt men nu är dem på g igen. Det finns mycket bra skit på tv6. Saknar mer Rallarsving bara...

Sen blir det Jason Mraz och KI-fest igen.

Måste börja driva in lite utlånade filmer och serier. Har knappt koll längre på vad som e utlånat.

Sen avrundas det nog med utgång med systeryster och lillstrumpan.

Kommentarer
Postat av: marty

haha snyggt henke :)

2008-09-17 @ 10:41:52
Postat av: Fia

Oj jag stressade nog fel person =) Din syster är så seg på skriva. Coldplay va, ska med dit imorn, det kommer bli läckert..

2008-09-17 @ 12:04:37
Postat av: Gabbe

Amen va faaan, jag ska skriva! :) Från och med imorn ska jag bli en bättre människa.

2008-09-20 @ 00:16:31
URL: http://rulleboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0