Nu bjuds det på andra (black bull)ar!

Nej, nu förstår jag om ni har gett upp den här bloggen.

Jag inser att det här inte kommer funka om jag inte skärper till mig! Det gäller ju Henke också förstås, men jag har faktiskt varit mycket värre.

Men från och med IDAG måndag ska jag försöka skriva så mycket jag bara kan. Kanske kan jag utlova att skriva varje dag?

Nånstans måste jag ändå kunna försvara mig... Jag har avklarat en månad i skolan, och det tar en j*vla (hmmm förstärkningsord e inte bra sakar) massa tid i början. Men nu tror jag att jag nog ska kunna slappna av minst ett hekto och skriva oftare.

Har föresten gått ner en massa kilo sen jag börja på Berghs. Om ni undrar hur ni ska gå ner i vikt, så rekommenderar jag verkligen att gå på den skolan. Synd bara att det kostar 160.000.

Så vad händer på den alldeles för dyra skolan just nu? Just nu e det två AD-uppgifter som ska vara klara tills på fredag. Ett magasin som vi är som gott som klara med, vi ska bara skriva ut den. Den andra uppgiften fick vi idag, vi ska göra reklam för ett godis som heter "Black Bull". Små godispastiller som smakar precis som "Red Bull", men som är för barn... på ett ungefär. Ska bli riktigt kul att komma på idéer till det!

Men nu e det läggdags! Kommer förmodligen drömma om flygande kossor... Vill bara bjuda på ett fantastiskt litet reklamklipp (höj ljudet):



P.s! Om ni inte fattar det, så synd för er... Det kan dröja en stund dock...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0