Det märks att jag hamnat på en kreativ skola.

Hade första AD-lektionen idag. Äntligen! Vi fick två uppgifter till på fredag, den ena var att göra ett självporträtt. Funderar på att sätta igång redan nu och börja måla. Undrar bara vad han vill med det, målar man av sig själv rakt av har man säkert gjort fel... Läraren vill säkert visa på att man kan göra en sak på en massa olika sätt. Eller nått. Han e lurig den där Janne.

Den andra uppgiften var lite konstigare. Han sa att vi skulle gå och göra något nytt som vi tycker är lite jobbigt, och sedan ska vi maila honom hur det kändes. Skumt. Framför allt vet jag inte alls vad jag ska göra. Vad har jag för rädslor?

För övrigt vill jag bara kommentera att Henke är en dålig bloggare. Du kan väll blogga om kräftskivan i helgen? :p

Kommentarer
Postat av: Martin

haha.. låter som spännande uppdrag!

2008-09-02 @ 20:38:45
URL: http://martinbook.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0