Pojken som inte fick nån frukost.

Nej, skärpning på syskonen Lööf!

Här går man och startar en ny blogg, och så är vi inte aktiva. Vad är det för fasoner?

Jaja! Men det har faktiskt varit fullt upp för min del. Nu har jag gått på Berghs i 2 veckor, och ni anar inte hur underbart det är. Jag trivs hur bra som helst med allt och alla. Klassen är riktigt skön, vi har redan träffats och haft ölkvällar, sett på varandras arbetsprover i Humlegården och haft en kräftskiva, allt på eget initiativ.

Visserligen hade skolan en introvecka, men det var inte alls lika mkt "nollning" som i Kalmar och Norrköping. Och då träffade vi mest andra klasser och gjorde en uppgift.

Föresten! Det var det här jag var upptagen med hela introveckan:


Berghs skulle gå in i en ny bransch. Bl.a. körskola, konditori och taxibolag. Vi fick byggbranschen, och ja, resultatet ser ni däruppe. Vad tycks?

På fredagen visade alla upp sina projekt och det var hur kul som helst! Sedan blev det fredagsöl och mingel. Senare på kvällen delades guld- och silvermedaljer ut till de bästa. Vi vann tyvärr inte, men vi blev omnämnda! Så hade ett brons funnits, så hade vi tagit det förmodligen. Kvällen avslutades med Berns.



Den här veckan har dom första riktiga lektionerna varit. En copykurs och en kurs i presentationsteknik. Båda är riktigt kul och intressanta! Fan vad jag trivs just nu...

Nu hinner jag inte skriva så mycket mer, ska ut på landet. Kräftskiva (igen) ikväll. Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Micke

Vilken bra film! Alldeles lagom långsökt.

2008-08-30 @ 15:39:34
Postat av: Gabbe

Haha, visst e den?

2008-09-01 @ 16:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0