Första inlägget (trots att det är det tredje).

Sitter här och börjar känna av dom där fjärilarna.

Imorn sätter jag igång mitt nya liv. I ett år har jag stått ut i kassan på ICA. No more heltid där inte (blir ju bara varannan helg nu). Imorn börjar höstterminen, imorn börjar Berghs.

För dem som inte vet är det lite som tredje gången gillt för mig. Jag har pluggat Media Management i Kalmar och Medieteknik i Norrköping. För första gången i mitt liv vet jag äntligen vad jag ska bli och göra.

Jag ska plugga Reklam, AD (Art Director). Och fy fan vad kul det ska bli!

Nu ska jag alldeles strax lägga mig. Undrar om det blir mycket till sömn i natt?

Lite trivia: Visste ni att Henke höll på att hamna i Norrköping han med? Samma utbildning. Sista dan valde han att inte gå, tror han gjorde rätt val, men vafan, det hade vart riktigt kul! En anledning att åka dit... fast det finns det ju alltid förstås. 

Kommentarer
Postat av: Fia

Måste ju ge den första kommentaren.



Detta är knas =) Men det bli bra! Får skapa en blogg med min lillebror men det skulle växla hårt mellan kläder och world of warcraft...lite för brett spektrum kanske?

2008-08-18 @ 18:49:08
Postat av: Gabbe

Kanske kan bli bra det ändå? ;)



Haha, henke sitter å spelar wow nu, lite komiskt!

2008-08-18 @ 21:31:24
URL: http://sneakhug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0