553:an

Gick igenom en mindre kris imorse när jag skulle åka till jobbet. Utifall att folk inte känner till det så är det vintertidtabeller för bussarna nu. Detta har medfört lite ändringar jämfört med för ett år sen. Då var man grinig för att 553 A och B, blev H och V. Nu har dem jävlarna gjort 519 till 553:an!!!

553:an är fan i mig en klassiker när det gäller att åka buss. Den har liksom gått i alla år, samma sträcka och typ samma tider. Första tanken var ungefär att nissarna satt och tänkte med babianrövar till hjärnor, precis som Dun... hm...

Men när jag väl skulle ta den hem igen, slog det mig att den faktiskt att det nog var bättre så här. Ska inte gå igenom alla argument som florerar i min skalle, det får man ta nån annanstans i så fall. Var nog allt jag hade på hjärtat.

P.s Fan va schysst att Premier League har börjat igen. Har verkligen saknat den när man fått dras med den svenska fotbollen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0